Tuesday, June 29, 2010

JAMU MUNA ASY SYIFA'

Alhamdulillah dah 2 tahun lebih saya menjadi pengedar Jamu Muna Asy Syifa’. Bermula dengan membantu sahabat Puan Saliza “membranding” dan memasarkan jamu adunan herba turun temurun dari keluarga beliau. Selepas tu Puan saliza mempelawa saya menjadi pengedar bagi kawasan Subang Jaya dan Shah Alam.

Antara produk yang laris dipasaran ialah :-

1.SET BERSALIN

9 ITEM UTAMA:

-Dedaun Mandian Sauna
-Sapu/Kecut Luka
-Sihat Wanita
-Kacip Fatimah Manjakani
-Bedak Panas (param)
-Tapal perut
-Bedak Sejuk
-Pilis
-Minyak Terapi Serbaguna

RM130 KECIL/ RM180 BESAR

Set bersalin memang sangat sesuai untuk mereka yang nak berpantang diumah sendiri ( tak payah balik kampung ) Set ni lengkap dengan dedaun herba.Kalau kat kampung sekarang pun dah agak susah untuk nak dapatkan dedaun herba ni.

2.SIHAT WANITA / HARGA: RM25

3.KACIP FATIMAH MANJAKANI / HARGA: RM25

Gabungan Sihat Wanita dan Kacip Manjakani memang best..Rasa ringan badan, senang bangun pagi, sengal-sengal pun hilang dan lawas

Terus terang saya katakan pada mulanya saya agak skeptikal jugak dengan produk jamu ni tak kira lah jenama apa pun tapi bila dah cuba Jamu Muna Asy Syifa’ ni memang terbukti ada kesan kat badan saya ni..tu yang boleh saya terima pelawaan Puan Saliza menjadi pengedar. Kepada semua saya syorkan cubalah produk Jamu Muna Asy Syifa’ ni. Insyaalah produk ni dapat membantu anda yang mungkin ada masalah kesihatan atau bagi mereka yang tercari – cari produk yang bersesuaian untik dijadikan suppliment.

Bagi mereka yang hendak membeli boleh menghubungi saya ditalian 012-5664232 atau email zaleha_1973@yahoo.com.

PRODUK MUNA ASY SYIFA'
• Anti Athma
• Barut Bayi Kampung (BARU)
• Bengkung Seri Ramping
• Dedaun Mandian Sauna
• Jamu Buasir
• Jamu Kencing Manis
• Jamu Pelangsing 100% Herba
• Jamu Periuk
• Kacip Fatimah Manjakani
• Lulur Exzema
• Minyak Lintah Herba
• Minyak Terapi Serbaguna
• Pencuci Intim Wanita
• Sabun Serbaguna
• Scrub Mandi Lulur
• Scrub Wajah
• Serbuk Tangas
• Set Kesuburan Wanita
• Set Lengkap Bersalin
• Set Seri Pengantin
• Set Wajah Berjerawat- lelaki
• Set Wajah Berjerawat- wanita
• Set Wajah Normal
• Sihat Lelaki
• Sihat Wanita
• Tapal Perut
• Tongkat Azimat
• Tungku Herba

No comments:

Post a Comment